zondag 21 november 2010

Leuk kadootje ontvangen...

... van boekenspookje. Een prachtige boekenlegger met mijn naam erop, een plaatje van boekenspookje en zelfs de cover van een van de boeken die ik heb losgelaten!

Wat een hoop werk heeft boekenspookje gemaakt van de spannende spokenchallenge. Uiteindelijk hield ik het niet vol om echt mee te doen.
Er waren zulke mooie releases. Zelfs een waarbij de bookcrosser een boek ging loslaten in het donker, geheel verkleed als Heks met een eng beest in haar mond. Akelig spookachtig.

Daar was ik niets bij met die paar releases die ik deed. De opdracht was spannend, over spoken, en ook de loslaatplek zou spannend, spookachtig, creepy mogen zijn. in de instructie werd onder andere genoemd dat straatnamen en boek- en schrijversnamen met HEL erin mogelijk zouden zijn. Nou daar kon ik wel iets op vinden. Een boek van HELla Haasse, en een loslaatplek aan de *HEL*lendoornseberg.

Het boek dat ik losliet: De zwarte kat van Edgar Allen Poe... een plaatje van de voorkant belandde ook op de boekenlegger.

Bedankt, boekenspookje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten