zondag 26 september 2010

#9 Een kinderboek onder de snelbinder


Op 11 september liet ik dit boekje achter op de bagagedragere van een meisjesfiets.
De fiets stond in een fietsenrek van een winkel waar ik met enige regelmaat kom om glutenvrij brood, koekjes en (brood)meel te kopen.

Ik wilde het boek eigenlijk in het winkelcentrum aan de 't Goylaan laten, maar werd daar gestoord door een man met een beetje nare uitstraling. Misschien vond ie mij een beetje eng, zoals ik heen en weer liep langs de winkels, zonder er een binnen te gaan? Ik had in ieder geval helemaal geen zin in een praatje met hem. Dus liep snel terug naar mijn fiets en ging door richting Rivierenwijk.

Hier vind je de link op de bookcrossing site:
http://www.bookcrossing.com/journal/8061966/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten