zondag 17 oktober 2010

52 releases op 52 plaatsen

Ik doe mee aan de uitdaging release 52 boeken op 52 plaatsen. Ik ben een beetje laat ingestapt. Ik tel op dit blog eigenlijk releases sec.
Toch wil ik hier een lijstje achterlaten van de poging om 52 te halen.

1. Utrecht - in de trein van Utrecht naar Amsterdam - een boek schielijk losgelaten
2. Rotterdam - op een monument - Dan Brown ...
3. Nieuwegein - Fort JUtfaas - een vrolijke release met ballon - Zomerhitte van Wolkers
4. Maarssen - op kinderspeelplaats - een prachtig prentenboek - Tetkees zoekt een baby
5. Amersfoort - meegenomen door mijn lief - Ontvoeringsbericht door Gabriel Garcia Marquez
6. De Bilt - onderweg naar boekenclub meerdere boeken achtergelaten langs de Utrechtseweg - Agatha Christie een misdaadroman - Leon de Winter 'Zoeken naar Eileen' -
(en toch bezig nog even in Utrecht een korte thriller: Misdaadkoning van Val McDermid)
7. Bunnik - op een fietskar - Dribbel op de boerderij
en de tweede op de zelfde dag - Spitzen van Rosenboom ( waarvan ik hoopte dat het in Houten was, bleek ook binnen de grenzen van Bunnik te vallen).
Journal :
8. Kinderboek: 'De inbreekmoeder' , losgelaten in Hilversum, bij Beeld en geluid. Leuke middag. Kennelijk ook voor de vinder:
http://www.bookcrossing.com/journal/8036460/
9. Harderwijk: De luchroom van de weduwen, van René Appel e.a.
http://www.bookcrossing.com/journal/7761485/
10. Amsterdam, Cafe Dauphine: Duel van Joost Zwagerman ( 26 november)
http://www.bookcrossing.com/feedservice/books/8366805

NB: alles na de 10e release,komt later op dit blog...

De releases werden gepost op het forum, elke maand een nieuw lijstje (of draadje in forumspeak):
November releases vind je in dit draadje op het forum
Oktober releases vind je hier - nr 7 Bunnik
September releases vind je in dit lijstje: 5 en 6
Augustus releases (geen van mij)
Juli releases (geen van mij)
Juni releases nr 3 en 4
Mei releases : mijn nummers 1 en 2


En als ik dan toch aan vindbaarheid werk, dan hier maar een lijstje met vindplaatsen voor ik begon:
April releases (geen van mij;
Maart
Februari
Januari - de start draad
wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten