donderdag 14 oktober 2010

#18 en #19 In Bunnik


Een mooie zondagmiddag. Tijd voor een fietstochtje. Ik probeerde de locati van een foto te vinden in de omgeving van de Amelisweerd. Dat wilde niet zo lukken. voor de zekerheid had ik een paar geregistreerde boeken mee genomen.
Op terugtocht reed ik langs de jeugdherberg in het bos, alwaar de parkeerplaats vol met auto's stond, maar ook een aantal fietsen gestald. Ik had een kinderboek bij mij, een prentenboek met mooie pop-ups van Dribbel. Zo'n boek verdient het om gevonden te worden door iemand met een kind in de juiste leeftijd. Gelukkig trof ik daar een fiets aan met kinderzitje erop - en een fietskar erachter. Geen betere plek voor een prentenboek, een fietskar, denk ik dan!

En inderdaad, want het boek is al gemeld: http://www.bookcrossing.com/journal/8036958/

Eerlijk is eerlijk, ik deed al eens eerder een fietskarrelease, maar die is niet gemeld. http://www.bookcrossing.com/journal/8021698/

OP weg naar huis een ommetje gefietst. Langs de boerderij aan de marsdijk waar je lekkere appels en ander fruit kan kopen. Eerst even langs fort Vechten. En toen ik bij de boerderij kwam waren ze niet open, maar wel was er een klein fruitstalletje met appels langs de weg - onbemand, met een kistje met een gleufje erin voor de betaling.... Dat leek mij heerlijk, even onbespoten appels kopen. En ach, waarom niet daar past wel een boekje tussen. Dus na betaling van de benodigde muntjes in de kist, 3 euro voor twee zakken appels (geen geld!), liet ik Spitzen van Rosenboom achter in de kist. Geen foto helaas (batterijen leken op).

Nu maar hopen dat die ook nog eens gemeld wordt: http://www.bookcrossing.com/journal/8286903/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten